سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوله پلی اتیلن دوجداره لوله شاپ

در کارهای عمرانی لوله ها و اتصالات پلی اتیلن دوجداره مصارف مختلفی از جمله انتقال آب، فاضلاب، شبکه های آبیاری و زهکشی، جمع آوری آب های سطحی، پل سازی و ... دارند. لوله پلی اتیلن دوجداره (لوله کاروگیت و لوله اسپیرال) مزایای متعددی در شبکه های فاضلاب، آبیاری و زهکشی.

لوله پلی اتیلن دوجداره شرکت لوله شاپ در دو مدل موجود می‌باشد:

  • لوله پلی اتیلن دوجداره کاروگیت

  • لوله مارپیچ پلی اتیلن دو جداره

لوله پلی اتیلن کاروگیت

لوله و اتصالات کاروگیت از پلی اتیلن دوجداره ساخته شده است. پلی اتیلن دوجداره کاروگیت شرکت لوله شاپ یک لوله فاضلاب است که شامل زهکشی و همچنین فاضلاب صنعتی و خانگی می باشد. البته این لوله ها و اتصالات ممکن است در پروژه های بزرگ فاضلاب شهری نیز مورد استفاده قرار گیرند.

محصولات مشابه: خرید دریچه منهول

به دلیل مزایای بیشمار  لوله کاروگیت پلی اتیلن، استفاده از این لوله ها و اتصالات آن‌ها در پروژه های بزرگ فاضلاب شهری و صنعتی هزینه اینگونه پروژه ها را به میزان قابل توجهی کاهش داده است.

لوله پلی اتیلن دوجداره اسپیرال

 

این نوع لوله اغلب در مقادیر زیادی ساخته می شود و دیوارهای آن از پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) ساخته شده است. علاوه بر این، زمانی که وزن خاک از آستانه باربری لوله های موجدار بیشتر شود، می توان از لوله های پلی اتیلن مارپیچ به جای این نوع لوله استفاده کرد. از لوله های پلی اتیلن کاروگیت نیز می توان برای انتقال سیالات یا مجرای هوا در فشارهای کم در زیر یا روی زمین و کمک به انتقال فاضلاب به منهول استفاده کرد.