سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی

تصفیه فاضلاب،‌ مجموعه ای از فرآیند هاست که به حذف و از بین بردن آلاینده های موجود در فاضلاب ها می انجامد. پساب های تصفیه شده، می توانند در موارد دیگر مثل کشاورزی مصرف شوند یا مستقیما پس از تصفیه وارد رودخانه ها و محیط زیست شوند. فرآیند تصفیه پساب صنعتی و بهداشتی، در تصفیه خانه‌ها انجام می‌شود اما در برخی موارد قبل از ورود به تصفیه خانه،‌ در خود مخازن فاضلاب عملیات‌هایی روی آن‌ها انجام می‌شود. مواد حاصل از این تصفیه آب نیز، در یک تصفیه خانه مجزا تصفیه می شوند.

انواع پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی اوژن

آب نقش مهمی در صنایع مختلف داشته و با توجه به محصول و حجم تولید میزان آب مصرف شده و در نهایت پساب تولید شده متفاوت خواهد بود که به این پساب ناشی از فعالیت‌های صنعتی فاضلاب صنعتی گفته می شود. طبق استانداردهای بین المللی آلاینده های موجود در این پساب ها پیش از انتشار در محیط زیست می بایست در تصفیه خانه هایی در محل صنایع به حداقل برساند.

محصول پیشنهادی: ازن ژنراتور

شرکت مهندسین اوژن اطلس سپهر متناسب با نوع پساب موجود در صنایع اقدام به طراحی پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی و ساخت پکیج‌های تصفیه پساب صنعتی در انواع مختلف و جنس‌های گوناگون فلزی، پلی‌اتیلنی و... نموده که در ادامه به آن ها اشاره می‌شود.

پکیج تصفیه پساب کارواش

پساب کارواش‌ها حاوی مواد خطرناک بسیاری است که از جمله آن‌ها می توان به گریس، سورفکتانت ها و همچنین برخی از مواد شوینده حل شده در آب اشاره کرد. با توجه به مواد موجود ذکر شده در پساب کارواش، روش تصفیه پساب کارواش بسیار سخت است و باید یک روش تصفیه مناسب برای آن پیدا کرد.

محصول پیشنهادی:‌ سپتیک تانک

می‌توان پس از تصفیه پساب کارواش به صورت عادی،‌ آن را برای مصرف مجدد در کارواش استفاده کرد. در ابتدا باید مواد روغنی و آلی موجود در این فاضلاب را توسط چربی گیر حذف کرد. برای این کار باید، یک تله روغن گیر یا یک فیلتر جاذب مواد آلی قبل از ورودی مخزن پساب استفاده کرد.

این روش تمام مواد آلی و مواد معلق را از پساب حذف می کند. پس از آن از روش‌های اولترافیلتراسیون برای تصفیه استفاده می کنند. اوژن اطلس پکیج تصفیه فاضلاب کارواش را برای این نوع فاضلاب طراحی کرده و ارائه می دهد در صورت تمایل به دریافت مشاوره می توانید با شرکت اوژن اطلس تماس حاصل فرمایید.

محصول پیشنهادی: دریچه منهول

پکیج تصفیه فاضلاب خاکستری

 

پساب‌های خانگی به دو دسته فاضلاب سیاه و فاضلاب خاکستری تقسیم می‌شوند. به لحاظ میزان آلودگی، پساب های خاکستری آلودگی و ذرات معلق کمتری دارند. در واقع فاضلاب خاکستری همان پسابی است که از سیک های ظرفشویی، حمام ها و... بیرون می آید و فاضلاب سیاه، فاضلابی است که از سرویس بهداشتی توسط منهول خارج می شود. پکیج تصفیه پساب خاکستری اوژن برای این نوع از پساب ها طراحی شده است.