سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چربی گیر فاضلاب

سطح چربی و روغن در فاضلاب بهداشتی معمولاً به قدری کم است که تجهیزات حذف چربی و روغن مورد نیاز است. با این حال، اکثر فاضلاب ها، مانند فاضلاب هایی که در صنایع غذایی، لبنیات، آشپزخانه های صنعتی (تصفیه توسط پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی) و رستوران ها تولید می شوند، نیاز به استفاده از چربی گیر فاضلاب (پکیج چربی گیر) دارند. روش شناور برای استخراج چربی و روغن از آب به دلیل اختلاف چگالی بین چربی و روغن و آب استفاده می شود.


چربی ها و روغن های حیوانی و گیاهی به طور گسترده در تهیه طیف گسترده ای از غذاها در سراسر جهان به ویژه در آشپزخانه های صنعتی استفاده می شود. علاوه بر این، در همان آشپزخانه ها کارهایی مانند ظرفشویی، تمیز کردن آشپزخانه و آبکشی ظرف انجام می شود.


فاضلاب چرب منافذ چاه جذب را نیز مسدود می کند. با گذشت زمان، این چاه ها که اغلب در مناطق خاکی حفر می شوند، مسدود می شوند. چاه های دیگر دیگر نمی توانند آب را جذب کنند زیرا دیواره چاه با مواد چرب پوشیده شده است. در این مثال، هر بار که چاه تخلیه می شود، سریعتر از قبل پر می شود. در نتیجه هزینه تخلیه مجدد و تصفیه فاضلاب در فواصل زمانی کوتاه افزایش می‌یابد.

در پساب های چرب تعداد مراحل تصفیه آب بسیار زیاد است. چربی زدایی نیز اغلب در تصفیه فاضلاب بهداشتی پرهزینه تلقی می شود. در نتیجه استفاده از روش چربی زدایی همیشه مفید خواهد بود.

 

دستگاه چربی گیر ساخته شده از مواد پلی اتیلن دارای طراحی منحصر به فردی است که به آن امکان جمع آوری چربی و روغن در چاه پساب را می دهد. در نتیجه فاضلاب بدون روغن وارد چاه های جذب می شود. بدنه این محصول ساختاری کاملاً شبیه به سپتیک تانک پلی اتیلن دارد. ابعاد مشخص شده چربی گیر پلی اتیلن نیز ممکن است با مخزن سپتیک پلاستیکی مطابقت داده شود.