سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش انواع لوله کاروگیت لوله شاپ

لوله های کاروگیت فاضلابی

در صنایع مختلف مخصوصا صنایع فاضلاب از لوله های کاروگیت فاضلابی(Corrugated) استفاده زیادی می شود که به آنها لوله های شیاردار هم گفته می شود که بخاطر کاربردهای خاص خود این نوع لوله های کاروگیت را به شکل دو جداره طراحی می کنند و چون از پلی اتیلن یا PE ساخته می شوند به آنها لوله کاروگیت فاضلابی پلی اتیلنی یا لوله های پلی اتیلنی فاضلابی هم گفته می شود.

از لحاظ ساختاری از دو بخش بیرونی با ظاهری مارپیچ و بخش داخلی صاف و صیقلی تشکیل شده است. علت طراحی مارپیچ لایه بیرونی (به رنگ مشکی) بخاطر مقاومت بهتر و عالی در برابر کلیه فشارها و تنش های بیرونی است تا بتواند با ساختار کنگره دار یا اسپیرال خود از بین نرود، مخصوصا که در زیر زمین کار گذاشته می شوند و باید فشار خاکی که روی آنها قرار می گیرد را هم تحمل کنند.

قیمت لوله کاروگیت

اهمیت لوله های کاروگیت فاضلابی در صنایع فاضلاب

لایه داخلی نیز در لوله های کاروگیت فاضلابی کاملا صاف طراحی شده تا بتواند با کمترین اصطکاک با سیالات مثل فاضلاب های اسیدی و بازی از منابع مختلف مثل کارخانه ها، بیمارستان ها، فاضلاب های شهری و منازل مسکونی و غیره که خاصیت خورندگی زیادی دارند، باعث عبور سریعتر آنها شود و معمولا نیز رنگ این لایه زرد انتخاب می شود.

جنس داخلی لوله های کاروگیت از HDPE یا پلی اتیلن با چگالی بالاست که در برخی موارد بسته به درخواست مشتریان از فولاد هم می سازند. اکثر لوله های کاروگیت که در صنعت مشاهده می کنید از جنس HDPE هستند که در کیفیت های مختلف ساخته می شوند و چون تنوع زیادی داشته و ویژگی های فوق العاده ای دارند شاهد بکارگیری این نوع پلی اتیلن در ساخت پرمصرف ترین انواع مثل لوله کاروگیت 1000، لوله کاروگیت 250، لوله کاروگیت 200 و لوله کاروگیت 160 هستیم.

 

کاربرد لوله کاروگیت دوجداره پلی اتیلن 

 

لوله کاروگیت پلی اتیلن در انتقال شبکه خطوط انتقال آب و فاضلاب، زه کشی، انتقال فاضلاب‌های صنعتی ، مسیر کابل و سیم‌ها، انتقال آب‌های جاری، ساخت پل‌ها و حتی برای حفاظت از شیر آلات استفاده می‌شود.