سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیستم اولترافیلتراسیون در آب شیرین کن

سیستم های پیش تصفیه آب شیرین کن RO

می توان از آب شیرین کن RO صنعتی به سیستم های پیش فیلتر، اولترافیلتراسیون، اشعه ماورا بنفش به جهت ضدعفونی کردن آب، مبدل حرارتی، دوز کلر و سیستم های اندازه گیری و کنترل خودکار مجهز کرد تا کارایی ای سیستم ها افزایش یابند. این گونه است که تصفیه کامل آب استخر را در 1 واحد کامل می توانید انجام دهید. واحد سفارش داده شده بنا بر امکاناتی که درخواست کردید، قبل از خروج از کارخانه کاملاً آزمایش می شود و یک سیستم از آب شیرین کن RO صنعتی کوپل شده با روش های دیگر برای تصفیه کامل آب استخر در اختیار خواهید داشت.

آب شیرین کن

فرآیند اولترافیلتراسیون

سیستم اولترافیلتراسیون (Ultrafiltration)، فرآیندی مبتنی بر جداسازی غشای نیمه تراوا با هدف حذف ذرات معلف نامحلول تا کمترین میزان می باشد. جریان خروجی در آب شیرین کن صنعتی، آب بسیار با کیفیت از ممبران های UF می باشد. غشاهای ممبران اولترافیلتراسیون ذرات نامحلول با وزن مولکولی بالا، ذرات کلوییدی، مولکول پلیمرهای آلی و غیر آلی و ذرات با سایز بیشتر از 20-10 نانومتر از جمله میکروب ها، باکتری ها و ... را از آب ورودی جدا می کنند.
وجه تمایز سیستم اولترافیلتراسیون نسبت به دیگر فرآیندهای پیش تصفیه کیفیت عالی است و البته قیمت دستگاه اولترافیلتراسیون در پیش تصفیه آب شیرین کن بالا می باشد. داشتن سیستم کنترل اتوماتیک، سیستم شستشو متعدد، بهای اولیه این پکیج را افزایش می دهد.

استفاده از آب شیرین کن RO صنعتی برای تولید آب فوق العاده خالص (ultra pure water)

آبی کاملاً عاری از نمک با رسانایی بسیار کم را آب فوق العاده خالص گویند. از از آب تصفیه شده در آب شیرین کن RO صنعتی، به عنوان مثال، به عنوان منبع آب برای دیگ های بخار فشار بالا (برای تولید برق)، آب در فرآیندهای صنایع پتروشیمی، صنایع دارویی و ... استفاده کرد.

EDI برای آب فوق العاده خالص

در تهیه آب فوق خالص از تکنیک های مختلفی استفاده می شود. در برخی از محصولات شرکت سازه های آبی با برند پیورآکوا، ما از تاسیسات اسمز معکوس منحصر به فرد و با کیفیت بالا برای این کار استفاده می کنیم و به دنبال آن یک بستر میکس یا EDI (الکترو زدایی) نصب می کنیم. بستر میکس یک فناوری کلاسیک است که از رزینی استفاده می کند که یون ها (نمک ها) را به هم متصل می کند. EDI یک فناوری مدرن تر است که از فناوری غشایی استفاده می کند.

سیستم های تصفیه آب خام

آب خام، هر آب تصفیه نشده ای است که به طور طبیعی در محیط وجود دارد از جمله منابعی مانند آب باران، آب های زیرزمینی، چاه ها، دریاچه ها و رودخانه ها. در محیط های صنعتی، در صورت تصفیه صحیح آب، ممکن است از آب خام برای خنک سازی، شستشو، فرمولاسیون محصول یا حتی مصرف کارکنان این کارخانه ها استفاده شود.

سیستم های تصفیه آب خام برای پیش تصفیه و بهینه سازی آب منبع استفاده می شود. معمولاً این سیستم با هدف بهبود کارایی تولید و عملکرد فرآیند برای یک کاربرد خاص است. به عنوان مثال می توان به آب خنک کننده پیش از تصفیه آب، دیگ بخار، آب فرآیند تولید و  یا آب برای آشامیدن اشاره کرد. غالباً، تصفیه آب خام بر روی محافظت از تجهیزات مورد استفاده در سیستم در برابر گرفتگی، رسوب گذاری، خوردگی و سایر اشکال آسیب یا سایش زودرس به دلیل آلودگی های موجود در آب منبع متمرکز است. سیستم های تصفیه آب صنعتی معمولاً مواد معلق کلوئیدی، سیلیس کلوئید، آهن، باکتری ها و سختی های آب را از بین می برند.