سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لزوم تصفیه فاضلاب توسط سپتیک تانک

مخزن پلی پروپیلن منبع یا مخزنی است که از پلی پروپیلن اکسترود شده در دمای 280 درجه سانتیگراد ساخته شده است. قیمت این مخزن بر اساس قیمت مواد اولیه تعیین می شود که به صورت هفتگی در حلقه قیمت گذاری بورس تعیین می شود. کاربردها و مزایای مخازن پلی پروپیلن در بخشهای بعدی مورد بحث قرار می گیرد.

ذرات معلق ، مواد مغذی ، فلزات سنگین ، مواد شوینده و مواد جامد محلول و همچنین مواد آلی تجزیه پذیر و غیر زیست تخریب پذیر ، همگی آلاینده های فاضلاب هستند. از آنجا که این عناصر برای محیط زیست بسیار خطرناک هستند ، انتشار مستقیم فاضلاب به محیط بدون تصفیه می تواند منجر به آسیب های جبران ناپذیر زیست محیطی شود. در نتیجه ، پسماندهای بهداشتی انسان و سایر فاضلاب ها باید قبل از ورود به طبیعت تصفیه شوند. درجه تصفیه فاضلاب با توجه به نوع و غلظت آلاینده ها تعیین می شود.

تصفیه فاضلاب بهداشتی می تواند به تثبیت مواد آلی موجود در فاضلاب و ایجاد پساب قابل انتشار در محیط و همچنین مزایای دیگر کمک کند.

پکیج تصفیه فاضلاب شهری شرکت مهندسی اوژن اطلس سپهر

وقتی آب نوشیده می شود و مواد خارجی و آلاینده ها وارد می شوند ، آب خلوص اولیه خود را از دست می دهد و دیگر نمی توان از آن استفاده کرد و در نتیجه فاضلاب ایجاد می شود. نتیجه استفاده روزانه از آب برای فعالیتهای مختلف انسان مانند شستشو ، حمام ، آشپزی و حمام ، فاضلاب بهداشتی است. 99.9? فاضلاب را آب تشکیل می دهد و 0.1? باقی مانده شامل آلاینده ها و سموم است. در بیشتر موارد ، مقدار فاضلاب در نظر گرفته شده در طرح ، مقدار متوسط فاضلاب در روز در فصول غیر بارانی است. این مقدار به طور کلی متوسط قرارداد است و از نظر تئوری در زمان های مختلف روز بیشتر یا کمتر از متوسط مبلغ قرارداد در مخزن سپتیک تانک  توسط لوله کاروگیت فاضلاب خواهد بود.