سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیستم جدا کننده روغن آب هیدروسیکلون پکیج چربیگیر

زمین دارای منابع بسیاری است. یکی از مهم ترین موارد برای زندگی آب است. با این حال، فقط حدود 2? از آب زمین آب شیرین است و می تواند برای مصرف انسان و حیوان مورد استفاده قرار گیرد. به همین دلیل، بسیار مهم است که ما راه هایی برای تصفیه فاضلاب و پاک سازی آب های آلوده پیدا کنیم. یکی از بهترین راه ها برای این کار استفاده از سیستم های جدا کننده روغن آب است.
همان طور که از نام آن پیداست، این محصولات تصفیه فاضلاب بهداشتی برای حذف روغن و سایر آلاینده ها از آب در مکان های تجاری یا صنعتی یا هر جای دیگر که روغن می تواند محیط را آلوده کند، استفاده می شود. موارد زیر برخی از رایج ترین انواع سیستم های چربی

پکیج تصفیه فاضلاب پارک ها ساخته شده توسط گروه مهندسین اوژن اطلس سپهر

جداکننده‌های جاذبه صفحه موازی?

در این نوع سیستم چربی گیر، صفحات موجدار ساخته شده از یک ماده اولئوفیلیک به صورت موازی با یکدیگر در مخزنی با فاصله حدود 6-12 میلی متر بین آن ها قرار می گیرد. سپس آب و روغن از مخزن و سپتیک تانک بین این صفحات عبور می کنند. روغن موجود در آب به صفحات جذب شده و گیر می کند.

هرچه قطرات روغن بیشتر و بیشتر می شوند، قطرات بزرگتری تشکیل می شوند و در نهایت به سطحی می رسند که در آن روغن بسیر زیادی جمع شده و این روغن در یک مخزن جداگانه تخلیه می شود. آب که اکنون فاقد روغن است، اجازه می یابد تا از طریق مخزن و به یک خروجی آب تمیز راه یابد و در آن جا بتواند برای مصارف دیگر استفاده شود.

سیستم جدا کننده روغن آب هیدروسیکلون پکیج چربی‌گیر

 

سیستم چربی گیرهای هیدروسیکلون از گرداب فعال ایجاد شده هنگام تزریق آب حاوی روغن با زاویه به مخزن استفاده می کند. نیروی گریز از مرکز با ایجاد شکل سیکلون یا مارپیچ شتاب می گیرد. از آن جا که آب چگال تر از روغن است، به لبه‌های بیرونی رانده می شود و اجازه می یابد به سمت یک خروجی که منجر به پردازش بیشتر آب می شود وارد شود.
روغن سبک تر به سمت مرکز و به سمت بالا می رود و از طریق قسمت بالا به داخل یک مخزن روغن تهیه شده وارد می شود. این نوع جداکننده برای حذف روغن از آب بسیار کارآمد عمل می کند. از سری مصارف این چربی گیرها می توان به استفاده در کارخانه‌ها و آب های بسیار آلوده، اشاره کرد. این چربی‌گیر واقعا برای این محیط ها موثر عمل کرده است.