سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیستم های تصفیه آب صنعتی

 تصفیه آب صنعتی شامل دستگاه تصفیه آب صنعتی، تصفیه آب دیگ بخار و تصفیه آب خنک کننده است. در مورد تصفیه فاضلاب اطلاعات کافی دارید و می دانید که تصفیه پساب برای استفاده مجدد از آب مصرف شده یا بخشیدن کیفیت مطلوب برای دفع آن است. در بسیاری از موارد، در صورت تصفیه مناسب، آب پساب حاصل از یک فرآیند می تواند برای استفاده مجدد در فرآیند دیگر مناسب باشد. این مورد می تواند هزینه های مصرف آب را کاهش دهد و همچنین هزینه های دفع پساب را به دلیل کاهش حجم و هزینه های کمتر انرژی کمتر کند.  اما استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی برای دیگ بخار و برج های خنک کننده شرایط دیگری را ایجاد می کنند.

اهداف اصلی ساخت و تولید دستگاه آب شیرین کن

رسوب گذاری

رسوب گذاری زمانی اتفاق می افتد که شرایط شیمیایی و دمایی به گونه ای باشد که باعث رسوب نمک های معدنی محلول در آب شده و رسوبات جامد ایجاد کند.

قیمت دستگاه آب شیرین کن - آب شیرین کن RO یا اسمز معکوس (Reverse Osmosis)
خوردگی

خوردگی در زمانی که از دستگاه تصفیه آب صنعتی استفاده نشود رخ می دهد. این موضوع در راستای اکسید شدن فلز اصلی سازنده سیستم است.

فعالیت میکروبیولوژیکی

میکروارگانیسم ها در آبی که توسط دستگاه آب شیرین کن اسمز معکوس تصفیه نشده و در برج ها خنک کننده مورد استفاده قرار گرفته، رشد کنند زیرا برج های خنک کننده و دستگاه ازن ژنراتور مرطوب دستگاه های شستشوی بسیار کارآمدی هستند

دفع پساب

تصفیه فاضلاب برای فرآیند های خاصی مانند دباغی و ساخت کاغذ که از فلزات سنگین مانند کروم برای دباغی استفاده می کنند بسیار ضروری است.